התרגשות בחסידות 'בעלזא': אלפים ישתתפו ב'התוועדות המרכזית'

יוסי צלניקר No Comments on התרגשות בחסידות 'בעלזא': אלפים ישתתפו ב'התוועדות המרכזית'
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ביום שלישי הקרוב תחל "התוועדות המרכזית דחסידי בעלזא", בראשות כ"ק מרן אדמו"ר מבעלזא. בעקבות כך, גוברת התכונה וההתרגשות בקרב החסידים הרבים שצפויים לגדוש את אצטדיון הארנה בירושלים ביום שלישי הקרוב כ"ו באדר השני תשע"ו.

מעמד מפואר בהשתתפות אלפי חסידי בעלזא המלווה בהכנה רוחנית מיוחדת באמצעות לימוד התורה כולה ע"י חסידי ואברכי בעלזא לכבוד המעמד האדיר שייערך באצטדיון 'ארנה' בשכונת מלחה בירושלים המכיל -11,000 מקומות ישיבה, שיחולקו מראש למספר מתחמים, ובמרכזו בימת הכבוד, מתחם פרנסי המוסדות, מתחם עסקני ומנהלי מוסדות בעלזא בארץ, ומסביב מתחמי ציבור חסידי בעלזא, תלמידי הישיבות ועוד.

הכניסה תתאפשר אך ורק באמצעות כרטיס כניסה המחולק בימים אלו בבתי אלפי החסידים ע"י עשרות ה'שגרירים' הנאמנים, נציגי "מרכז מוסדות בעלזא". כאשר שערי המתחם יפתחו לקהל הרחב בשעה 18:20. בשעה 19:20 יוכל הקהל להיכנס אל האולם דרך פתחי הכניסה הרבים.

בוועדה המכינה אמרו היום כי על הקהל לשים לב למתחם הישיבה המוגדר על כרטיס הכניסה האישי, כמו כן גם על מספר השורה והכסא, וזאת על מנת לשמור על הסדר הטוב במהלך האירוע. בכניסות וביציאות, יוצבו סדרנים הממונים על שמירת הסדר וההקפדה על הוראות הבטיחות והסדר באולם הענק, כאשר הציבור נקרא להישמע להוראות הסדרנים.

במהלך הערב יחולק שי לחסידים המשתתפים, הספר "הממלכה", בו מאמרים אודות יסודה של חצר הקודש בעלזא.



0 תגובות